Telefonul copilului
image_viewer
Sigur Online
Untitled-2
Internet sigur
internet-sigur.png
Servicii sociale
Untitled-1
Galerie video

galerie-video.png

Galerie foto

galerie-foto.jpg

Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei de contabil

 1. Scopul general al funcţiei:

Asigurarea evidenței contabile, relaţii cu trezorăria şi terţi, evidenţa cheltuielilor şi executării bugetului în conformitate cu Legea contabilităţii RM nr.113 din 27.04.2007, Instrucțiunea cu privire la evidenţa contabilă în instituțiile publice nr.216 din 20.02.2017 şi alte acte normative în vigoare.

2. Sarcinile de bază:

1.Asigură calcularea salariului angajaților Direcţiei municipale şi subdiviziunilor acesteia.

2.Asigură si gestionează în mod eficient întregul patrimoniu al Direcţiei;

3.Evaluează, monitorizează corectitudinea executării bugetului aprobat, respectării actelor normative în domeniu;

4.Organizează instruirea metodică a specialiștilor responsabili de gestionarea bunurilor materiale din subdiviziunile Direcţiei municipale;

3. Condiții de participare la concurs:

  1. deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exerciţiu;
  4. nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
  5. este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
  6. are studiile necesare prevăzute pentru funcţia respectivă;
  7. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  8. nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

   4. Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

   Studii: superioare în domeniul economic.
 Experienţă profesională: preferabil minimum 1 an în domeniu..

   Cunoştinţe:

  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Navigare Internet, 1C;

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate,flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 5. Documente ce urmează a fi prezentate:
Copia buletinului de identitate;

  – Cazier juridic;

  – Copia carnetului de muncă;

  – Certificat medical;

  – Alte documente necesare:  Copiile diplomelor de studii şi alte certificate de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare.

  Modalitatea de depunere a documentelor:

Prin poștă sau personal.

Notă:

– Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

– Cazierul judiciar şi certificatul medical pot fi înlocuite cu declaraţii pe proprie răspundere, în acest caz, persoana are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul documentelor în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Depunerea actelor de participare la concurs va avea loc la Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului, Serviciul resurse umane, situat pe adresa mun. Chişinău, str. A. Vlăhuţă 3, bir. 14, telefon de contact 022 22 60 98.

  Bibliografia concursului:

  1. Constituția Republicii Moldova;
    2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:
    3. Legea nr. 255 din 23.12.2005 privind sistemul de salarizare în sectorul bugetar;
    4. Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
  2. 5. Legea nr. 48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;
    6. Horărîrea Guvernului 381 din 13.04.2006 privind condiţiile de salarizare a personalului din unităţile bugetare;
  3. Horărîrea GuvernuluiNr. 201din  11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.

Scrie un comentariu

Căutare în site
Ajută un copil!
Ajuta un copil

Arhiva articolelor