Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în protecţia familiei în cadrul DMPDC

În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în protecţia familiei din cadrul DMPDC.

1. Scopul general al funcţiei:

Asigurarea protecţiei sociale a familiilor defavorizate social, precum şi accesul acestora la serviciile sociale de calitate.

2. Sarcinile de bază:

1. Propagă legislaţia privind protecţia socială a familiei şi a copilului;

2. Coordonează, evaluează şi monitorizează activitatea specialiştilor în protecţia familiei şi a supervizorilor în relaţiile cu asistenţii sociali din localităţile suburbane:

3. Supraveghează, monitorizează activitatea Serviciului: asistenţă parentală profesionistă, echipa mobilă, asistenţi personali şi serviciilor specializate pentru copii/tineri cu nevoi speciale statale / nestatale;

4. Asigură conlucrarea Direcţiei municipale şi subdiviziunilor acesteia în raport cu DGAS;

5. Colaborează cu instituţiile şi organizaţiile statale şi neguvernamentale care prestează serviciile sociale familiilor defavorizate social.

3. Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

   Studii: superioare în domeniul pedagogiei, asistenţei sociale, administraţiei publice, sau juridic.
 Experienţă profesională: minimum 1 an în domeniu, preferabil experienţă în serviciul public.

   Cunoştinţe:

  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Navigare Internet;

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate,flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

Documente ce urmează a fi prezentate:

– Formularul de participare;
– Copia buletinului de identitate;

– Cazier juridic;

– Copia carnetului de muncă;

– Certificat medical;

  – Alte documente necesare:  Copiile diplomelor de studii şi alte certificate de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare.

  Modalitatea de depunere a documentelor:

Prin poștă sau personal.

Notă:

– Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

– Cazierul judiciar şi certificatul medical pot fi înlocuite cu declaraţii pe proprie răspundere, în acest caz, persoana are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul documentelor în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Constituţia Republicii Moldova;Data-limită de depunere a documentelor:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul, este data de 13.04.2018.

Depunerea actelor de participare la concurs va avea loc la Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului, Serviciul resurse umane, situat pe adresa mun. Chişinău, str. A. Vlăhuţă 3, bir. 14, telefon de contact 022 22 60 98.

 Bibliografia concursului:

2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:

  1. Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
  2. Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;
    3. Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
    4. Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public.
    5. Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii şi a intereselor personale
    6. Legea nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală.
    7. Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
    8. Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
  3. Horărîrea GuvernuluiNr. 201din  11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  4. Legea nr. 99 din 28.05.2010 cu privire la regimul juridic al adopţiei.
  5. Hotărîrea nr. 314 din 22.05.2013 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social asistenţă personală şi a standardelor minime de calitate.
  6. Hotărîrea nr. 1361 din 07.12.2007 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la serviciul de asistenţă parentală profesionistă.

Formular de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice

Scrie un comentariu

Căutare în site
Ajută un copil!
Ajuta un copil

Arhiva articolelor