Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de asistent social în cadrul Centrului de plasament pentru copii
Asistentul social se conduce în activitatea sa de Constituţia Republicii Moldova, Legea privind drepturile copilului, hotărârile Parlamentului, actele normative ale Guvernului, deciziile APL, Legea în asistenţă socială a Republicii Moldova, Convenţia ONU privind drepturile Copilului, tratatele internaţionale şi regulamentul de activitate al Centrului.
Asistentul social se află în subordinea managerul și managerului adjunct al Centrului
Atribuţiile de serviciu:
- Folosirea la maxim a calităţilor umane şi competențelor profesionale pentru a acorda suport beneficiarilor;
- Perfecţionarea continuă a cunoştinţelor în domeniul protecţiei sociale;
- Colaborarea în activitatea cu grupul de specialişti – responsabili pentru soluţionarea problemelor sociale a beneficiarilor.
- Adaptabilitate la locul de muncă.
- Capacitate relaţională.
- Se deplasează în teren pentru a-şi îndeplini atribuţiile funcţionale, la necesitate;
- Contribuie la dezvoltarea serviciilor sociale comunitare și specializate;
- Asigurarea realizării legislaţiei privind protecţia copilului şi protecţia socială;
- Promovarea unui sistem coerent de programe, măsuri și activităţi de prevenire şi suport pentru copiii şi familiile aflate temporar în situații de risc.
Cerinţe pentru participare la concurs:
Studii: Superioare în domeniul asistenţei sociale şi psihopedagogie.
Experienţă profesională: Experienţă în domeniul
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţii publice;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;
- Cunoaşterea limbii de stat la nivel avansat citit /scris /vorbit.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, monitorizare.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
Copia buletinului de identitate, Copia carnetului de muncă, Copiile diplomelor de studii şi alte certificate de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare, Copia permisului de conducător auto.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Pruteanu Alexandru, şef al Serviciului resurse umane
Telefon: 022 22 60 98
Date de contact: mun. Chişinău, str. A. Vlăhuţă 3, bir. 14
Cv-ul va fi expediat pe adresa electronică dmpdcchisinau@mail.ru, cu menţiunea Asistent social.