Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de șef de gospodărie în cadrul Centrului de plasament pentru copii

Scopul general al funcţiei:

Şeful de gospodărie se conduce în activitatea sa de Constituţia Republicii Moldova, Legea privind drepturile copilului, hotărârile Parlamentului, actele normative ale Guvernului, deciziile APL, tratatele internaţionale, deciziile Consiliului municipiului Chişinău, dispoziţiile Primarului general, alte acte normative şi legislative  şi regulamentul de activitate al Centrului.

Titularul postului asigură aprovizionarea cu mijloace fixe, consumabile şi pentru desfăşurarea eficientă a activităţii Centrului şi soluţionează aspectele de ordin administrativ.

Şeful de gospodărie se află în subordinea managerul Centrului şi contabilității DGPDC;

Atribuţiile de serviciu:

  1. Folosirea la maxim a calităţilor umane şi abilităţilor profesionale pentru realizarea sarcinilor de serviciu;
  2. Adaptabilitate la locul de muncă
  3. Capacitate relaţională
  4. Se deplasează în teren pentru a-şi îndeplini atribuţiile funcţionale, la necesitate;
  5. Contribuie la dezvoltarea serviciilor sociale specializate;
  6. Centralizează necesarul de mijloace fixe şi consumabile
  7. Contactează furnizori şi negociază condiţii financiare favorabile CENTRULUI
  8. Asigură respectarea bugetului alocat
  9. Organizează activitatea de transport şi recepţie a materialelor
  10. Raportează neconcordanţele între bugetul de consumabile şi necesar
  11. Identifică furnizori, analizează şi prezintă Directorului Administrativ oferte favorabile CENTRULUI
  12. Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor
  13. Arhivează copii de contracte
  14. Urmăreşte derularea contractelor cu furnizorii de servicii
  15. Monitorizează consumul şi propune măsuri de reducere.

Cerinţe pentru participare la concurs:

Studii:  Studii superioare tehnice sau economice

Experienţă profesională: Experienţă în domeniul

Cunoştinţe:

  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţii publice;
  • Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;
  • Cunoaşterea limbii de stat la nivel avansat citit /scris /vorbit.

–     Contabilitate primară

–     Tehnici de negociere

–    Operare PC (MS Office)

  • Gestionare/arhivare documente

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă,  monitorizare.

Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 Experienţa profesională: minim 1 an.

Documente ce urmează a fi prezentate:

Copia buletinului de identitate, Copia carnetului de muncă, Copiile diplomelor de studii şi alte certificate de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare, Copia permisului de conducător auto.

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:

Pruteanu Alexandru, şef al Serviciului resurse umane

Telefon: 022 22 60 98

Date de contact: mun. Chişinău, str. A. Vlăhuţă 3, bir. 14

Cv-ul va fi expediat pe adresa electronică dmpdcchisinau@mail.ru, cu menţiunea Şef de gospodărie.

Scrie un comentariu

Căutare în site
Ajută un copil!
Ajuta un copil